Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Αυτοπροσωπογραφία... Quiver

Περιγραφή


Δημιουργώντας τη δραστηριότητα "Ο εαυτός μου...", οι μαθητές και οι μαθήτριες
θα χρησιμοποιήσουν το δοθέν Φύλλο Εργασίας της εφαρμογής Επαυξημένης
Πραγματικότητας Quiver, θα σχεδιάσουν και θα ζωγραφίσουν το πρόσωπό τους.
Στη συνέχεια, θα χρησιμοποιήσουν το tablet και θα "ζωντανέψουν" τη ζωγραφιά
τους. Επίσης, θα χρησιμοποιήσουν την τεχνική κάποιου γνωστού ζωγράφου και θα
μετατρέψουν τον πίνακα τους σύμφωνα με αυτή.


Στόχοι


Επιδιώκεται οι μαθητές/μαθήτριες:

  • να σχεδιάσουν και να ζωγραφίσουν τον εαυτό τους.
  • να "ζωντανέψουν" τη ζωγραφιά τους στο tablet.
  •  να μετατρέψουν τη ζωγραφιά τους σύμφωνα με τις τεχνικές γνωστών
    ζωγράφων.
  • να διασκεδάσουν.


Επαυξημένη Πραγματικότητα


Η Επαυξημένη Πραγματικότητα (Ε.Π. - Augmented Reality) είναι μια τεχνολογία που ) είναι μια τεχνολογία που
έχει σαν στόχο τον εμπλουτισμό του φυσικού κόσμου με ψηφιακές πληροφορίες
και ψηφιακά αντικείμενα. Το αποτέλεσμα είναι τα ψηφιακά αντικείμενα να δίνουν
την εντύπωση ότι συνυπάρχουν με τον πραγματικό κόσμο.
Τελευταία η Ε.Π. βρίσκει εφαρμογή και στην εκπαιδευτική διαδικασία με σημαντικά
παιδαγωγικά οφέλη. Συγκεκριμένα, χρησιμοποιώντας έξυπνες κινητές συσκευές π.χ.
tablets και smart phones σε συνδυασμό με το δίκτυο και τις τηλεπικοινωνίες μπορεί
να οδηγήσει στην παιγνιώδη μάθηση και σε έννοιες όπως "κινητή μάθηση" ή
"μάθηση χωρίς όρια".
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να αναζητήσετε στην ακόλουθη διεύθυνση:
https://edtech.gr/


Quiver


Η εφαρμογή Quiver 3D Painting βασίζεται στην τεχνολογία της Επαυξημένης
Πραγματικότητας και "ζωντανεύει" τις ζωγραφιές μας στην οθόνη του tablet μας
(http://www.quivervision.com/).

Τα βήματα είναι τα εξής:

  • Εγκαθιστούμε την εφαρμογή στην κινητή συσκευή μας π.χ. tablet.
  •  Κατεβάζουμε τα σχέδια που μας αρέσουν από αυτά που διαθέτει το
    Quiver (Προσέξτε: επιλέγουμε τα δωρεάν!).).
  • Με κέφι, φαντασία και χρώματα ζωγραφίζουμε το σχέδιο μας.
  • Ανοίγουμε την εφαρμογή στη συσκευή μας.
  • Περνάμε τη συσκευή μας πάνω από τη ζωγραφιά μας.
  • Η ζωγραφιά μας ζωντανεύει με τον τρόπο που τη χρωματίσαμε και τα
    αντικείμενα αλληλεπιδρούν μαζί μας απλώς αγγίζοντας την οθόνη της συσκευής
    μας!).


Μερικά παραδείγματα από τη δραστηριότητα Quiver που έγιναν 3D D ζωγραφιές

 

παπ1

παπ2

URL
Quiver: http://www.quivervision.com/


Προτεινόμενες Ηλικίες: Γ' – Δ' – Ε' – Στ' Δημοτικού


Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Παπαδοπούλου Αθηνά


Απαιτούμενος Εξοπλισμός: τάμπλετ ή smartphone, σύνδεση στο διαδίκτυο


Εκτιμώμενος Χρόνος: 30’ λεπτά


Ακολουθεί το Φύλλο Εργασίας που θα χρησιμοποιήσετε..

παπ3

iso

govgr

wifi4eu

Contact

99 Athinon str, Kalamata ZIP 24 134

  • dummy(+30) 27213 60700

  • dummy(+30) 27213 60760

  • dummy polites@kalamata.gr

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech