Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Προκηρύξεις - Διαγωνισμοί

Στο Δήμο 19 άτομα στο πλαίσιο κοινωφελούς εργασίας

Ο Δήμαρχος υποδέχθηκε σήμερα, Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018, εργαζόμενους που θα απασχοληθούν στο πλαίσιο προγράμματος κοινωφελούς εργασίας. Πρόκειται για 19 εργαζόμενους, οι οποίοι θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους επί 8 μήνες στο Δήμο Καλαμάτας. Ο Δήμαρχος τους ευχήθηκε καλή συνεργασία, τονίζοντας πως η αντιμετώπισή τους από το Δήμο δε θα διαφέρει εκείνης των μονίμων υπαλλήλων και ζητώντας τους να επιτελέσουν τα καθήκοντά τους με ζήλο.

Ακολούθησε κατανομή στις Υπηρεσίες του Δήμου.

Σκίτσο της πόλης της Καλαμάτας

© Copyright

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

2026

gcloud

aria-label="Κλείσιμο μενού"