Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Ενημέρωση επισκεπτών κρουαζιέρας και έρευνα από το KALAMATA:21

Σε ακόμα μία διερευνητική καμπάνια προχώρησε το Γραφείο Υποψηφιότητας KALAMATA:21, σχετικά με την άποψη των τουριστών, που επέβαιναν στο κρουαζιερόπλοιο «Thomson Majesty» στις 16 Ιουλίου 2015, για την Καλαμάτα.

Ως θετικά στοιχεία της Καλαμάτας αναφέρθηκαν η παλιά πόλη, το Κάστρο, οι εκκλησίες (κυρίως η Υπαπαντή), η παραλία με τα καθαρά νερά της, τις δωρεάν ξαπλώστρες, την πληθώρα επιλογών σε καταστήματα με δωρεάν wifi και την ευγενική εξυπηρέτηση. Οι προσιτές τιμές, η καθαριότητα της πόλης και οι φιλικοί και φιλόξενοι άνθρωποι είναι μερικές κοινές απαντήσεις που δεχτήκαμε από τους τουρίστες και στις δύο έρευνες.
Στον αντίποδα, ως στοιχεία που χρήζουν βελτίωσης στην Καλαμάτα, βρίσκονται το ασθενές σήμα wifi σε ανοιχτούς δημόσιους χώρους, τα ξενοίκιαστα μαγαζιά, η έλλειψη υποδομών για άτομα με αναπηρία, η έλλειψη πρασίνου, η κατάσταση των πεζοδρομίων και τα περιττώματα σκυλιών στους δρόμους. Κοινά στοιχεία με την προηγούμενη έρευνα είναι τα γκράφιτι στους δρόμους, η έλλειψη αρκετών πινακίδων στο κέντρο της πόλης για καθοδήγηση των επισκεπτών, ενώ και τις δύο φορές μια μικρή μερίδα των ερωτηθέντων απάντησε ότι η εξυπηρέτηση στις καφετέριες δεν ήταν ικανοποιητική και ότι οι Καλαματιανοί δε μιλούν άνετα αγγλικά.
Πολύ σημαντικό ζήτημα αναδεικνύεται, όπως δήλωσαν οι επισκέπτες, η έλλειψη καταστημάτων που να προμηθεύουν αναμνηστικά (μπλουζάκια κ.ά.) της πόλης και τοπικά προϊόντα σε κατάλληλες συσκευασίες (μικρές, με αγγλικές ετικέτες, για δώρο κ.λπ.).
Ιδέες και προτάσεις των τουριστών για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους είναι:
1) Η ύπαρξη ποδηλάτων προς ενοικίαση κοντά στο λιμάνι
2) Η διάθεση χάρτη με τις διαδρομές των λεωφορείων
3) Η καλύτερη σήμανση στο κέντρο της πόλης
4) Η λειτουργία περισσότερων τουριστικών καταστημάτων.
Τέλος, οι τουρίστες ερωτήθηκαν για το ποσό που διέθεσαν κατά την παραμονή τους στην Καλαμάτα (07:00-15:00), το οποίο κατά μέσο όρο (ανά ζευγάρι) είναι 23 €. Αρκετοί, όμως, δήλωσαν ότι θα ξόδευαν περισσότερα χρήματα (έως και 100 € περισσότερα) για αναμνηστικά και τοπικά προϊόντα, εάν τα έβρισκαν ευκολότερα.
Το Γραφείο Υποψηφιότητας KALAMATA:21, θα βρεθεί και πάλι στο λιμάνι με παρόμοιες δράσεις.

KALAMATA_21_ereuna-touristes_1.jpgKALAMATA_21_ereuna-touristes_2.jpg

iso

govgr

wifi4eu

Επικοινωνία

Αθηνών 99, Καλαμάτα ΤΚ 24 134

  • dummy(+30) 27213 60700

  • dummy(+30) 27213 60760

  • dummy polites@kalamata.gr

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech