Admiror Gallery: 5.2.0
Server OS:Apache/2.4.59 (Debian)
Client OS:Unknown
PHP:7.3.31-1~deb10u7
Ο Δήμος Καλαμάτας έλαβε όλες τις αναγκαίες εγκρίσεις, μετά τη σχετική γραφειοκρατική διαδικασία, και επανεκκινεί το πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων. Άμεσα θα εκτελεσθούν σχετικές εργασίες στην Παραλία, στο Νησάκι και στον Κορδία.
Προγραμματική σύμβαση υπέγραψε σήμερα ο Δήμαρχος με την Μυρτώ Φοίφα, εκπρόσωπο της Re:thinkΚοιν.Σ.ΕΠ., για τη δημιουργία δικτύου συνοικιακής κομποστοποίησης. Βασικός στόχος του προγράμματος είναι η δημιουργία ενός αυτοδιαχειριζόμενου από τους πολίτες δικτύου συνοικιακής κομποστοποίησης για κοινή από το κοινό χρήση
Συνεργείο του Δήμου Καλαμάτας ξεκίνησε σήμερα εργασίες διαγράμμισης και ήδη αυτές πραγματοποιήθηκαν στην οδό Αθηνών, για τη χάραξη διπλής διαχωριστικής γραμμής. Θα ακολουθήσουν αύριο διαγραμμίσεις στις οδούς Ναυαρίνου και Λυκούργου (διαβάσεις πεζών).
Επισημαίνεται ότι θα εγκατασταθεί και κατάλληλη εργοταξιακή σήμανση,







