Αυτοψία στην παιδική χαρά «Αναψυκτηρίου», που βρίσκεται επί της οδού Νέδοντος και στην οποία εξελίσσονται εργασίες αναβάθμισης, πραγματοποίησε σήμερα, Τρίτη 16 Ιουνίου 2026, ο Δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος, συνοδευόμενος από τους Αντιδημάρχους Δημήτρη Μαστραγγελόπουλο και Κώστα Παπαδάκη.
Υπήρξε επί τόπου







