Τα μέλη της σχολικής ομάδας βόλεϊ αγοριών του 3ου Γενικού Λυκείου Καλαμάτας, υποδέχθηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος της πόλης Θανάσης Βασιλόπουλος, σήμερα Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026.
Οι μαθητές, συνοδευόμενοι από τους καθηγητές τους, πέτυχαν φέτος σπουδαίες αθλητικές επιδόσεις, καθώς







