Εκδήλωση με αντικείμενο την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου, πραγματοποιήθηκε στην Καλαμάτα την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, στο πλαίσιο δράσεων της Ελληνοελβετικής πρωτοβουλία για την επαναλειτουργία του τραίνου στην Πελοπόννησο (Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (ΕΛΛΕΤ), Ελβετική Πρεσβεία, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ),







